Zaznacz stronę

W tym kursie dowiesz się jak zaprojektować estetyczną formę graficzną produktu

aby przyciągnął uwagę i był zrozumiały dla odbiorcy.

Wyróżnienie się na tle konkurencji to nie lada sztuka. Różne pokolenia, różne oczekiwania, różni odbiorcy powodują, że trudno jest trafić z naszą ofertą do tego idealnego klienta. Masz fantastyczny produkt jednak nikt go nie zauważa na tle innych. Zdarza się również, że padają ciągle te same zapytania jednak sprzedaż nie wzrasta. Marzeniem staje się moment kiedy wszyscy i wszystko jest zrozumiałe i czytelne od pierwszej chwili bez zbędnych komentarzy. 

Masz podobne odczucia? Ten kurs jest właśnie dla Ciebie!

Wiemy jak sprawić, aby oferta Twoich produktów była unikatowa!

Dlatego połączyłyśmy siły, aby podzielić się naszą unikalną wiedzą i doświadczeniem.

To wyjątkowa okazja spotkać w jednym miejscu połączenie potencjału dwóch osób, które mają tak unikatowe doświadczenia: Magdalenę Therkildsen i Anitę Bednarczyk. To właśnie one zdecydowały się na podzielenie się swoją wiedzą we wspólnym projekcie Infografika Produktowa. W ramach tej współpracy powstał kurs online, w którym poznasz tajniki skutecznej infografiki produktowej. W Polsce brakuje rzetelnych materiałów o zastosowaniu infografiki produktowej w sprzedaży produktów online.

Wykorzystaj ich doświadczenie! Skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy i wznieś sprzedaż produktów online na wyższy poziom. Wiedza, którą dzielą się autorki jest wynikiem doświadczeń i praktyki w obszarze zarówno komunikacji wizualnej jak i projektowania doświadczeń (UX). 

Dla kogo jest kurs online?

Przygotowaliśmy to szkolenie specjalnie dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów online, poszukujących wiedzy jak skrócić czas przekazywania informacji o produkcie. Jest to dla osób, które szukają czegoś więcej niż zwykłe zdjęcie i opis. Wielu liderów branży e-commerce zastanawia si jak dostarczyć rzetelnych informacji, adekwatnych do potrzeb odbiorcy w maksymalnie krótkim czasie tak, aby były one zrozumiałe. Dzięki niemu będą mogli osiągnąć zdecydowanie więcej:

  • Właściciele sklepów internetowych  otrzymacie bardzo praktyczne przykłady realizacji i zastosowań infografik produktowych w Twoim sklepie. Dowiecie się dlaczego azjatyckie platformy e-commerce nie mają wyzwań z komunikacją i dlaczego przekaz trafia do odbiorcy błyskawicznie bez względu na jego narodowość i znajomość języka.

 

  • Właściciele biznesu i przedsiębiorcy – otrzymujecie kompleksową wiedzę o tym jak wdrożyć projektowanie infografiki do Waszej firmy. 

 

  • Liderzy sprzedaży online – poznacie mechanizmy i narzędzia, dzięki którym Twoje działania sprzedażowe będą skuteczne. Każdy komunikat przekazywany za pomocą infografik produktowych może skrócić czas odpowiadania na mailowe zapytania klientów. 

Korzyści z zastosowania
infografiki produktowej w branży e-commerce

Infografika produktowa wpływa na:

  • Przybliżenie produktu odbiorcy
  • Ukazanie produktu w kontekście jego użycia
  • Łatwe zrozumienie działania produktu
  • Szybkie zrozumienie kontekstu użycia produktu
  • Wzrost zaufania do produktu i sprzedawcy

 

 

Korzyści dla właścicieli Sklepów Online

  • Wpływa na zwiększenie sprzedaży
  • Wpływa na skrócenie czasu obsługi klienta
  • Pozycjonowanie marki jako prokonsumenckiej
  • Buduje pozytywne emocje i zaufanie do Ciebie jako sprzedawcy i produktu
  • Infografika produktowa przybliża i ożywia Twój produkt czyniąc go bardziej dostępnym i adekwatnym do potrzeb konsumenta

 

 

Korzyści dla Odbiorcy

  • Pozwala na zrozumienie prezentowanego przekazu o produkcie 
  • Pozwala na szybkie podjęcie decyzji zakupowej
  • Doświadczenie produktu, zrozumienie jego zastosowania i działania bez względu na odległość
  • Adekwatność produktu – jego cech, funkcji i wartości w odpowiedzi na potrzeby odbiorcy
  • Szybkie pozyskanie kluczowych informacji o produkcie

 

  • Zrozumienie korzyści jakie daje nam dany produkt

Co zawiera kurs

Infografika produktowa dla e-commerce?

SZEŚĆ PRAKTYCZNYCH MODUŁÓW 

Zestaw cennych lekcji video od Anity Bednarczyk i Magdaleny Therkildsen przekazywanych w przystępny, profesjonalny i praktyczny sposób. Stworzyliśmy szkolenie, które pomoże Ci stworzyć unikatowe infografiki produktowej, które będą przekazywały esencję wartości Twoich produktów lub usług. 

W KAŻDYM MODULE DOKŁADNIE OMAWIAMY ROZWIĄZANIA I NARZĘDZIA. 

Każdorazowo podzieliliśmy je na etapy. Dzięki dostępowi do materiałów na zamkniętej platformie to Ty decydujesz kiedy i w jakim tempie przyswoisz wiedzę. 

Zobacz MODUŁY KURSU

Infografika Produktowa dla e-commerce

 

 

MODUŁ 0 – WSTĘP

1. Mapa kursu – jak poruszać się po kursie?
2. Dla kogo jest ten kurs?
3. Kim jesteśmy i dlaczego to robimy?
4. Anita Bednarczyk – Poznajmy się!
5. Magdalena Therkildsen – Poznajmy się!

 

MODUŁ 1 – DEFINICJA

1. Czym jest infografika produktowa?
2. Rodzaje infografiki produktowej
3. Czym różni się infografika produktowa od zwykłej grafiki?
4. Estetyka doświadczeń w infografice produktowej
5. Definicja estetyki doświadczeń

MODUŁ 2 – SKUTECZNOŚĆ
1. Cechy skutecznej infografiki produktowej
2. Korzyści z zastosowania infografiki produktowej w e-commerce
3. Dobre i złe przykłady przekazów wizualnych
4. Eyetracking i wywiady pogłębione
5. Testy na skuteczność infografiki produktowej

MODUŁ 3 – ZASADY PROJEKTOWE

1. Zacznij od DLACZEGO – cel infografiki
2. Grupa docelowa – Persona i Antypersona
3. Model Versus – analiza wartości produktu
4. Style Board – styl życia odbiorcy
5. Materiały do pracy nad infografiką produktową

MODUŁ 4 – PROJEKTOWANIE INFOGRAFIKI

1. Etapy projektowania – Infografika produktowa Krok po Kroku
2. Jaki rodzaj infografiki będzie najlepszy?
3. Infografika kontekstowa na przykładzie kawiarki Bialetti
4. Infografika funkcjonalna na przykładzie tabletu Wacom
5. Infografika kontekstowo – funkcjonalna na przykładzie głośników Tonemine
6. Kwestie techniczne w projektowani infografiki produktowej

MODUŁ 5 – PODSUMOWANIE

1. Współpraca z agencjami i studiami graficznymi
2. Możliwości naszego wsparcia
3. Kreatywny Mastermind
4. Materiały do pobrania

 

Jak wygląda kurs online?

Cały kurs ma charakter bardzo praktyczny w formie nagrań wideo. Same lubimy czerpać wiedzę z platform w których wszystko jest ukazane w bardzo prosty i przejrzysty sposób. Własną wiedzę czerpiemu również z własnych obserwacji i doświadczeń wyniesionych z pracy ze swoimi klientami: z liderami świata e-commerce i największych firm w Polsce,  z właścicielami sklepów online i twórców produktów online. 

Dzięki tej wiedzy unikniesz błędów, jakie popełnia większość sprzedawców online. Trudno jest im osiągnąć efekt porównywalny do liderów w branży. Duże marki mają swoje agencje reklamowe, w których całe zespoły opracowują strategię wejścia JEDNEGO produktu do sprzedaży. Czy to Cię nie zastanawiało dlaczego niektóre produkty są powszechnie znane i używane? 

To niekoniecznie zależy od budżetu poniesionego na promocję tego produktu a właściwe podejście i strategia projektowa. Kluczem jest spojrzenie na produkt oczami klienta, przez pryzmat jego indywidualnych potrzeb, emocji i doznań adekwatnych do jego obecnej sytuacji. 

Jeśli Twoim marzeniem jest zwiększenie liczby zakupów w Twoim sklepie online i lepsza komunikacja z Twoim klientem bez konieczności Twojego bieżącego zaangażowania – jesteś w dobrym miejscu. To właśnie w tym kursie poznasz tajniki skutecznych komunikatów wizualnych, które dostarczą Ci wiele biznesowych korzyści. 

Najczęstsze pytania

Czy otrzymam fakturę?

Tak, oczywiście. W momencie zakupu faktura generuje się automatycznie. Podaj swoje dane a fakturę otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.

Gdzie będzie dostępne zakupione szkolenie?

Kurs znajduje się na naszej platformie online. W mailu otrzymasz dane do logowania z dostępem do wykupionego materiału.

Jak długo będę mieć dostęp do kursu online?

Dostęp do zakupionego kursu jest na okres 3 lat. Jeśli będziesz potrzebować więcej czasu wystarczy, że do nas napiszesz a my przedłużymy Ci dostep do kursu online bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Od kiedy będę mieć dostęp?

Od razu po zakupie kursu online otrzymujesz maila z danymi dostępu. Operacja odbywa się automatycznie więc wyznacznikiem jest zaksięgowanie wpłaty za kurs.

Twórcy kursu i projektu Infografika Produktowa

Wspólnie postanowiłyśmy przelać nasze bogate doświadczenie i wiedzę sprawdzoną w warunkach biznesowych na papier a dokładniej na materiał wideo. Tak oto powstał kirs „Projektowanie Infografiki Produktowej”.

Jest to unikalne, wyjątkowe szkolenie, dzięki któremu poznasz wskazówki i metody jak stworzyć lub zlecić wykonanie infografiki produktowej pod swój produkt. Z naszym kursem zrealizujesz najbardziej ambitne cele sprzedażowe.

Anita Bednarczyk

Magdalena Therkildsen

Mentor infografiki produktowej i estetyki doświadczeń. Na co dzień realizuje się w projektowaniu i audycie skutecznych infografik produktowych. Nieustannie bada, testuje i wdraża nowinki projektowe, marketingowe i technologiczne. Autor kompleksowej pozycji o infografice pt. „Kompendium infografiki”. Ukończyła Projektowanie graficzne na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Projektowanie reklam na Publishing School i Data Driven Journalism na Knight Center for Journalism. Więcej artykułów znajdziesz na stronie autorskiej anitabednarczyk.pl

Mentor Estetyki Doświadczeń. Uczy projek- towania komunikacji wizualnej, grafiki i UX. Od kilkunastu lat pasjonatka rozwoju osobi- stego i psychologii, które uzupełniają i mocno wspierają jej projekty: Estetykę Doświadczeń i Infografikę Produktową. Obecnie współ- tworzy platformę kursów online, wspie- rających rozwój e-commerce w Polsce. Ukończyła Projektowanie Komunikacji Wizual- nej Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Pro- jektowanie Książki na Wydziale Grafiki i Reklamy Uniwersytetu Sztuki w Wiedniu oraz UX Design na SWPS w Warszawie. Więcej informacji znajdziesz na magdalenat.pl

Zapisz się na listę oczekujących

Sprzedaż tego kursu jeszcze się nie rozpoczęła.

Dołącz do listy oczekujących i dowiedz się, kiedy ruszy sprzedaż!